Info. vedr. Post Cup

Hermed lidt praktisk information til alle, der skal hjælpe til ved Post Cup på søndag:

Alle TO’er og flagkontroller skal møde ved målet på Højvangsvej kl. 9.00, hvor de vil modtage den sidste instruktion. Alle skal være på plads på deres post på ruten kl. 10.00.
Chauffører skal møde ved rådhuset kl. 8.30 og meget gerne deltage i holdledermødet kl. 9.15. Inden da skal de køre forbi målet og dommervognen for at få monteret skilte, blink og radioer. Husk også at få forplejning med til jer selv og til jeres passagerer.

Indskrivning møder kl. 8.30 på rådhuset.
Starter møder kl. 9.00 på rådhuset.

Der er fælles briefing af ALLE hjælpere i morgen lørdag kl. 15.00 i målområdet på Højvangsvej. Vi henstiller til at så mange som muligt prioriterer dette, da vi ikke har tiden til at gøre det søndag morgen.
Lørdag kl. 16.00 skal der sættes målområde op med målportal, podium, afspærringer, m.v. og vi har brug for så mange mennesker som muligt til at hjælpe. Jo flere vi, jo hurtigere bliver vi færdige.

NB. Når løbet er overstået søndag eftermiddag, har vi også brug for hjælp til at pakke hele sammen igen. Igen, jo flere vi er, jo hurtigere går det. Jeg kan nævne, at vi pakkede vores åben løb sammen på under 1½ time. Så det er ikke alverdens tid, der skal investeres.

På forhånd tak.

Bestyrelsen

En kommentar til “Info. vedr. Post Cup”

  1. Claus Olsen siger:

    Marcus og Claus vil sige tak for et rigtigt godt cykelløb og super arrangement, hvor alt spillede..

Skriv en kommentar